.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود کامیون به جاده هراز در نخستین روز آذرماه ممنوع
رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت آمد و شد انواع کامیون‌ها صبح امروز در جاده هراز بمنظور افزایش ایمنی سفر‌های آخرهفته در این مسیر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز و فردا جمعه یکم از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی جاده هراز تا روز دوشنبه بمنظور افزایش ایمنی در این مسیر برای رانندگان انواع کشنده‌های سنگین اعمال می‌شود، گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز یکشنبه و از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر روز دوشنبه از جاده هراز ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر ماه از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۵ آذر ماه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.